Ull på stan

Man fick ju en liten spark i röven med det här offentilga stickandet i och med förra fredagens radiomedverkande, så nu kan man beskåda följande ullinklädda lyktstolpar och staket.





...som efter allämhetens medverkan såg ut så här:





Tyvärr lite pajad av regnet...



...vilket också bidrog till att jag kunde sitta inne igår och sticka på min blivande kofta! Tanken är att den skall knäppas bak och ha en gigantisk aranfläta fram.



Det var mest en ohanterlig klump innan jag kom underfund med hur man kunde lösa det smidigt. Eller smidigt vet jag inte men jag hoppas att resultatet blir bra! Stora flätor är ju det senaste har jag hört.

Under sommaren har jag haft ett litet sommarjobb som bestått i att sy en klänning till Kottens mamma, och idag blev den klar och hämtad!



Nu ser jag fram emot två packade dagar Way out west! Det är så sjukt mycket bra att se så vi får se vad som hinns med. Kanske någon pimpad scenstolpe, det återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0