Graffiti di stichi

Som tidigare nämnts är det någon form av ståhej på gång och nu i helgen åker jag och mitt garn ner till Italien för att medverka i ett konstprojekt i Turin. Mer detaljer och bilder kommer efter helgen. 

Jag har försökt att producera så mycket som möjligt parallellt med jobb, resa och sjuka. Men nu har det iallafall blivit en rejäl hög med "strumpor" på hallgolvet som skall pressas ner i ryggsäcken. 



Garnet är till stor del tillvaratagit ur garderoben, jag tror att det kan ha varit det sista Islandsnystanet som gick åt här. Resten är från Strikk som jag tackar allra hjärtligast för att ha sponsrat projektet med garn.

Imorgon bär det av och jag hoppas att kameran inte bråkar, utan att jag har mycket att redovisa på måndag!

Glad Lucia och tredje advent
(det ska förresten bli spännande att se hur Lucia firas i Italien - säkert med buller och bång...)

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

what the..? hur länge har detta varit planerat? och vad ska du göra där? varför har du gjort ren miljon mobilstrumpor (för det är väl det)? och varför har det varit hemligt?

2008-12-12 @ 00:38:31
URL: http://emmem.devote.se
Postat av: Petra

Wow vilken resa! Jag längtar efter att få se bilder från Italia!

2008-12-12 @ 08:16:01
URL: http://[email protected]
Postat av: Linnéa

Hoppas du får svinkul och att allt går bra! Du är så bra!!



lillsyrran: Det är bara hemligt för dem som sover till halv två på eftermiddagarna.

2008-12-12 @ 11:53:50
URL: http://nehh.devote.se
Postat av: Brigitta, Trögden

Minsann! En liten Italientripp! Jo det här med lucia är ju en värlsomspännande tradition ;-)

Hoppas du får det fantastiskt! Och tack för senast förresten, det var mycket trivsamt att skåda dig i trögdens glada färger igen.

2008-12-12 @ 15:14:48
Postat av: Lena F

Det låter ur-spännande! Ser fram mot rapporter närmare jul! Snart har vi fixat första läraråret- vad vi är duktiga! Jag LÄNGTAR efter lov! Nice trip/L

2008-12-12 @ 23:11:19
URL: http://lena-skafferi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0