Världens snyggaste garn...

...finns nu i min ägo. De gamla japanerna Noro kan sin ull och Strikk är en av återförsäljarna. Det är som om de har gått rakt in i min färgpalett och laddat rakt ner till spinnrocken! Tyvärr har jag inte lyckats få så fina bilder då Sverige är drabbat av totalt mörker.



Men snyggt är det!

En halsvärmare i grön Eskimo med lila och svarta snäckskalsknappar har också sett dagens mörker.



I övrigt så är det lite alla möjliga grejer på gång här i stickstugan, men de kommer att få ligga lite vid sidan av närmasta veckorna då jag precis blivit inblandad i ett spännande projekt. Återkommer med bilder och mer information när jag är säker på att allt gått i lås!! Men jag kan avslöja så mycket som att det sprudlar i grafittikonstnärssjälen...

Så länge bjuder jag på en glädjande söndagsbild från Änggårdsbergen.



Länge leve helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0