Fräckaste Fröken

Min kollega Annica blev avundsjuk på Melvin och önskade sig en egen mössa, fast med pös.
Här har vi både mössan och henne i vårt arbetsrum!




Annica var lite kritisk till det här med att vara med på bild, men jag tycker att hon är snygg!




Mössan är stickad i Merino Super Fine med stickor # 4 över 80 maskor.

I övrigt så börjar terminen lida mot sitt slut, med allt vad det innebär. Nu är betygen satta och omdömena skrivna och det som återstår är ett par konferenser, betygssamtal, avslut av projekt och så lite fika med eleverna.  När veckan är slut har jag tagit mig igenom två hela år som lärare, det ni!

Heja på alla lärare och elever nu sista veckan på den här låååånga terminen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0