Söndag kväll...snart måndag morgon...

...det känns ju fantastiskt, eller hur? Jag försöker stoppa tiden med det beprövade knepet att sticka och titta på bra TV. För er som missat De halvt dolda av Jonas Gardell, passa på att se den på svt.se! Jag hörde att det är det verk han själv är mest nöjd med och finns tillgänglig att  se ett par veckor till.

Nu är min Noro-sjal klar!





Jag hade såklart önskat mig mer av de gröna färgerna, men det är sådant som man inte riktigt kan veta när man stickar i sådant här garn! Det roliga är ju att det är så svårt att lägga arbetet ifrån sig för det är så spännande att se vilken färg som kommer nästa gång... Här snackar vi spänning och dramatik på hög nivå!

Har även påbörat en restgarnskofta. Jag tänker mig en kortärmad sådan som man kan ha över en långärmad tunn tröja. Vi får se vad det blir av det!



Nu ska jag greppa ovanstående och titta på det sista avsnittet av De halvt dolda!
Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tjusig halsduk!! De halvt dolda är fan bäst! Man kände sig lite tom när det sista avsnittet tog slut.. :(

2009-01-26 @ 12:46:47
URL: http://nehh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0