Onsdag = Junta

Ikväll vankas det junta igen! Vi är en krympande men ambitiös liten grupp som ses varje onsdag och turas om att stå för det hela. Jag kämpar på med min (fortfarande) perfekt gröna lintröja.



Jag var en sväng på stan idag och hittade lite tjusiga grejer...



Bomullsgarn i grönt och lila, Jasmine från Kinna Textil. Som av en händelse matchar de soffbordet!


Vit Alpacka från Drops och vackra pärlor med metallöglor på skulle kunna bli ett par tjusiga pulsvärmare eller en sjal till en vacker brud... En midsommarsjal i skirt spetsmönster kanske?




Slutligen fick en riktig princesskopp från Indiska följa med mig hem...

Nu ska jag lata mig lite innan det är dags att åka iväg på junta! Det ska bli gött att sätta sig vid ett dukat bord och slippa att diska...tre av fyra onsdagar är det på det viset, inte dumt alls!!

Tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: Helena

För en fin blogg du har, med fina bilder. Koppen ser hemtrevlig ut.

2010-06-09 @ 20:08:54
URL: http://www.grytlappen.blogspot.com
Postat av: My

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-13 @ 00:35:57
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0