Trikå

Hos E-slöjd finns det trikåtyger i alla färger och randningar man kan önska sig. Beställ på deras hemsida eller besök dem på någon mässa. Själv har jag gjort bådadera och samlat på mig ett så här tjusigt lager... 

Observera att de har mycker mer än vad som visas på hemsidan, beställ tygprover för det totala sortimentet!



Vad passar detta till om inte små barnkläder?




Det är makens systerdotter som provar sin 2-årspresent och till min stora glädje passade allt perfekt! Härligt, då jag improviserat och chansat fram mönstret. Det är fantastiskt när man kan göra så och det blir bra!!


Kommentarer
Postat av: Anna Kim Udd

Najs ;)

2010-03-18 @ 19:11:33
Postat av: Julia

Helt underbar färgkombination! Hoppas vi får iordning på arbetsrummet, längtar så efter att få sy kläder igen.

2010-03-18 @ 19:45:50
URL: http://jsjo-julia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0