Vad gör du nu för tiden?

Ja, inte bloggar iallafall! konstaterade min goda vän Sara... Nej, jag sysslar väl mest med småbarnsvård och då och då stickas eller virkas det nån maska. Jag orkar inte så mycket mer än att ta hand som världens finaste barn. Men sen sist så har detta kommit till trots allt:



Virkade skallror



Strumpor till Abbe, plus några par till som har tappats på vägen



Många rutor som ska bli en filt till nya sittvagnen

Och så har jag piffat lite på nya uteplatsen!



Just det, en Hjärtekatt har jag gjort också! Gör en du med! Här är vi på utflykt på Djurgården tillsammans med kattens kusin som syrran har virkat. Visst är det lustigt att det kan bli så olika resultat fast man utgår från samma mönster!



Japp, i sann mammalediganda har jag tre dagar i rad länsat närbutiken på barnmat under utförsäljningen. Det senaste kapet som inte syns på bilden var det bästa - 60 liter välling för 50 kr...och jag skäms inte ett dugg!



Och så måste jag ju avsluta med en bild på Abbe-gullet...



Okej, två...



...och en tredje!



Söt va!?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sötast i hela världen!!!

2011-05-13 @ 19:06:21
URL: http://ettdisco.com
Postat av: Sara

Ja JÄTTESÖT!!

2011-05-16 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0