Stuck in the train

Den här helgen ska jag spendera helt själv med mina kära vänner i Stockholm !! Som jag njöt av att sätta mig på tåget, packa upp stickningar, bok, chips, godis och vin! Hur gött som helst tills det blev stopp i Flen av alla ställen. Surt eftersom det från början var rätt kort tid jag skulle hänga uppe i Stockholm med de fina vännerna. Men det vägs upp litegrann eftersom det är bara jag och inte de två små sönerna också som förmodligen hade fått spel för ett tag sedan... Men nu har jag faktiskt lite att roa mig med, tid för mig själv och ett eget säte i första klass (rätt resa att bli ombokad på!) så man får väl njuta av det :-). Tids nog kommer jag nog fram till helgens event!
Jag stickar på en vante som ska få ersätta den jag tappade på Lidingö när vi bodde där ett kort tag. Jag ska även passa på att redigera om modellen så att det går att använda sin fräcka och enormt användbara telefon med vanten på.
Heja heja tåget, rulla på nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0