In i garderoben

Vi har ju flyttat lite senaste åren, men nu är vi tillbaka i Majorna för att stanna! Jag har till och med slopat mina husdrömmar efter de senaste postadresserna. Så skönt att bo i stan igen! Stockholm suger ju med tanke på bostadsmarknaden, härlig stad annars dock. Men inte som Göteborg...här kan vi bo i älskade Majorna, och lyckades dessutom byta till oss en stor trea. Helt fantastiskt efter att ha bott i ettor uppe i Stockholm.

Det som kanske är bäst av allt är att jag snott åt mig klädsammaren och gjort till syrum!! Så skönt att ha allt framme på ett ställe och kunna jobba på i fred (ibland).

Jag har försökt att lägga upp en bild på härligheten, men det går inte. Jaja, fint är det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0