Julkul

Resten av flirtkulorna hamnade i granen. Det blev grymt bra! Lätt inaktuellt, men det var en snygg gran vill jag minnas. Garner jag använde var Lett-Lopi som jag köpte på Alafoss fabriksbutik på Island för länge sen. Det var en bra grej att använda det till, det är lite stickigt brukar folk tycka. Till mig själv har jag redan stickat några tröjor av det, och det finns fortfarande en del kvar i gömmorna... Jag minns det fortfarande med glädje när vi kom tio hysteriska 25-åriga garntanter till fabriksbutiken för andra gången...garnporrfrossa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju ett bra sätt att göra slut på garnet. Jag sålde resten till Lotta vill jag minnas och minns ju oxå när det bar iväg till garnfabriken med bara garn för ögat.bhelt galet. Framförallt de gula bagarna som vi transportetrade allt i....:-)

2013-03-08 @ 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0