Korsstygnaholic

Den sista veckan har världens roligaste sysselsättning varit att brodera korsstygn! Gôrskoj och idéerna är många! Men som med det mesta i handarbetesgenren tar det ju lite tid...



Till jobbet....beställt av kollegorna innan sommarlovet!



Här är ett projekt som jag har funderat på länge och äntligen kommit igång med! Men vad ska det föreställa? Ni får se när det blir färdigt!



Parallellt fortsätter jag på min kofta, det går långsamt på slutet, men det är bara 1½ ärm kvar nu!

Ha det så skönt i värmen!! (?)

Kommentarer
Postat av: Petra

Jädrar vad du stickar snabbt om du snart är färdig med den mastodontkoftan!!!! Jag har fortfarande bara stickat 20 varv på samma fast tunika modellen.... Hoppas vi ses snart, jag håller fortfarande på och knölar med att få till barnvakt!

Pussokramheladan!

2009-07-17 @ 23:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0