Mer smått

Strumpor har testats fram i olika storlekar. Det började väldigt stort, de blev för stora för en 5-åring som fick agera provdocka. Det är svårt att fatta hur smått det behöver vara för att passa en nyfödd! Men efter att ha reducerat maskantalet några gånger så fick jag till slut till några små modeller...





En tröja har det blivt också, något att växa i...



...och till det ett par byxor och en dregellapp!





Men nu är symaskinerna undanställda för ett tag framöver, nu är jag sugen på att sticka fler små tröjor, koftor, mössor och vantar...det kanske är ett bra sätt att avsluta sommarlovet på!? Imorgon börjar vår termin igen, men för min del blir den ganska kort. Om tre veckor går jag hem igen och ska ägna mig åt heeeeelt andra saker...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad bra, då har ju dreglisen lite sockor att växa i! :)

2010-08-11 @ 21:37:58
URL: http://ettdisco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0