Filtar och täcken

Bäbisfilten utvecklas mer och mer... Idag köpte jag till de sista delarna och detta ska bara sys ihop nu. Den kommer att bli så gosig så gosig, och passa perfekt i den bruna gamla 70-talsvagnen. Hoppas jag...ska undersöka det i veckan som kommer.



Ett betydligt större arbete är ett lapptäcke som jag påbörjade när jag gick på slöjdutbildningen. 1 poäng tror jag att jag lade på det projektet...men det säger sig självt att man inte hinner göra ett lapptäcke stort som ett överkast till en säng färdigt på en vecka, inte heller gjorde jag det. Nu, knappt sex år senare börjar det likna nåt...det har legat till sig på vinden ett tag men nu så! Jag har lappat ihop alla tveksamma sömmar och inhandlat tyg till kanter och baksida. Kanske blir det gjort i helgen...om det inte är för fint väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0