Garnrea!

En garnbutik på Lidingö har gått i konkurs och hade i samband med detta utförsäljning av sina garner. 50% på allt, jag var där och handlade glatt och lätt hysteriskt upp större delen av barnbidragen. Jag ser det som en investering! Det är bland annat garn till en lin- och bomullströja åt maken, några tröjor till barnen och så lite diverse garn som bara var snyggt och bra att ha. Jag har tidigare sagt till mig själv att jag inte ska köpa garn som jag inte vet vad jag ska göra för någonting av, men nu när det var så billigt... Det är ju vinter och vi bor i ett ganska dåligt isolerat hus, så mina fyra kassar garn kommer garanterat att göra nytta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0